メインコンテンツへスキップ
インテルのロゴ - ホームページに戻る

サインインする

入力されたユーザー名が見つかりません
入力されたパスワードが見つかりません

サインインすると、インテルの サービス規約 に同意したことになります。

インテルの username または password?

よくある質問

インテルの従業員ですか? ここからサインインしてください.

インテルのアカウントを持っていませんか? こちらでサインアップしてください アカウントを作成するには

マイツール

地域の選択

Asia Pacific

  • Asia Pacific (English)
  • Australia (English)
  • India (English)
  • Indonesia (Bahasa Indonesia)
  • Japan (日本語)
  • Korea (한국어)
  • Mainland China (简体中文)
  • Taiwan (繁體中文)
  • Thailand (ไทย)
  • Vietnam (Tiếng Việt)

Europe

  • France (Français)
  • Germany (Deutsch)
  • Ireland (English)
  • Italy (Italiano)
  • Poland (Polski)
  • Russia (Русский)
  • Spain (Español)
  • Turkey (Türkçe)
  • United Kingdom (English)

Latin America

  • Argentina (Español)
  • Brazil (Português)
  • Chile (Español)
  • Colombia (Español)
  • Latin America (Español)
  • Mexico (Español)
  • Peru (Español)

Middle East/Africa

  • Israel (עברית)

North America

  • United States (English)
  • Canada (English)
  • Canada (Français)
サインインする 制限されたコンテンツにアクセス

Intel.com サーチを使用

いくつかの方法で Intel.com のサイト全体を簡単に検索できます。

  • 製品名: Core i9
  • 文書番号: 123456
  • 開発コード名: Alder Lake
  • 特別な演算子: “Ice Lake”, Ice AND Lake, Ice OR Lake, Ice*

クイックリンク

最も検索されている項目の検索結果については以下のクイックリンクもご利用できます。

  • 製品
  • サポート
  • ドライバーとソフトウェア

最近の検索

サインインする 制限されたコンテンツにアクセス

高度検索

検索のみ

Sign in to access restricted content.
  1. Optimizing PC Refresh

ご利用のブラウザーのバージョンは、このサイトでは推奨されていません。
次のリンクのいずれかをクリックして、最新バージョンにアップグレードしてくださいますようお願いいたします。

  • Safari
  • Chrome
  • Edge
  • Firefox

PDF のダウンロード
PDF のダウンロード

Optimizing PC Refresh

Optimizing PC refresh is a priority for Intel IT. It is imperative that Intel employees have up-to-date technology and devices that let them perform their jobs efficiently. Intel IT historically updated on-staff engineers’ devices every three years; other direct hire, full-time employees every four years; and waterfalled older machines to contingent workers. But discussions with employees revealed they needed faster and lighter laptops to help them do their jobs easier, more efficiently, and more comfortably.

We embarked on an initiative to provide Intel’s workforce with new technology every three years—or less—across the board. We are also working on providing employees with a device that supports their particular job. We use telemetry data—while protecting the users’ privacy—to discern work habits and identify individual computing needs. We measure things like CPU and memory utilization, wait time, on/off times, and connections to the wireless network. We also measure which applications are being used—for example, Web browsers, office/productivity tools, design and development tools, and games—and how long users are accessing them. We currently categorize users into the following personas:

  • Road Warriors: travel frequently and rely on their laptops out in the field. They appreciate extra-lightweight machines with long battery life and speedy wake-up times.
  • Gear Heads: technical experts that may require very powerful, high-performing PCs to complete increasingly demanding tasks or a platform that can enable their productivity.
  • Meeting Masters: in the building most of the time, but spend a good portion of their day in conference rooms. This group requires a PC with a long battery life and the ability to support multiple collaboration tools.
  • Builders: typically manufacturing technicians and engineers who work in a lab or factory, but also return to their desks to check email, make calls, and attend meetings. This group needs reliable but less powerful machines than other personas, and size and weight are not a big consideration.
  • Free Dwellers: with jobs in marketing or project managers of a globally dispersed team, these users can work anywhere throughout the office environment. This group requires a powerful and lightweight laptop.
  • Co-working Crew: primarily work from their desk, collaborating with people near them or around the world. This group doesn’t require the powerhouse machines that engineers need, and some might be able to do their jobs efficiently with a lower-tier PC, if their primary activity is reading and sending email.

We allow workers using devices older than three years to select a new PC in a form factor and with performance and capabilities that match their needs. Previously, we primarily offered PCs with Intel® Core™ i5 processors; we are now including a higher percentage of PCs with Intel® Core™ i7 processors in the mix.

Our PC refresh program will provide employees with updated equipment that meets their job requirements, and will give all workers a device that best suits the jobs they need to do, helping to reduce maintenance costs, facilitate collaboration, boost productivity, and increase employee satisfaction.

関連ビデオ

表示件数を増やす 表示件数を減らす

関連資料

  • 会社情報
  • 当社の取り組み
  • 多様性と一体性
  • 投資家向け情報 (英語)
  • お問い合わせ
  • ニュースルーム
  • サイトマップ
  • リクルーティング情報
  • © Intel Corporation
  • 利用規約
  • *法務情報
  • Cookie
  • プライバシー・ポリシー
  • サプライチェーンの透明性 (英語)

インテルのテクノロジーを使用するには、対応するハードウェア、ソフトウェア、またはサービスの有効化が必要となる場合があります。// 絶対的なセキュリティーを提供できる製品またはコンポーネントはありません。// コストと結果は異なることがあります。// 性能は、使用状況、構成、その他の要因によって異なります。// インテルの完全な法的通知と免責事項をご覧ください。// インテルは人権を尊重し、人権侵害の発生を回避するように尽力しています。詳しくはインテルの Global Human Rights Principles (世界人権の原則) をご覧ください。インテルの製品とソフトウェアは、国際的に認められている人権を侵害しない、または侵害の原因とならないアプリケーションに使用されることを目的としています。

インテルのフッターロゴ